8 Haziran 2010 Salı

sıra y la, sen kimsin
ben
ben bir enerjiyim
büyük enejinin halkasıyım
ben olduğum için o enerji
o eneji olduğu için ben varım
reflekslerim çabuk
algılayışım yavaştır
anlamam sa orta düzey
aslen sınıflandırmayı hiç
sevmem
alışmayı hiç sevmem
düzenim düzensizliktir
saçımı koparırım , neden
daha anlamış değilim
gözlerim renkliymiş hiç farkında olmadım
dünyayı kurtarmak derken kastettiğim
dünyayı kendi egolarımdan
kurtarmak olduğunu anlama sürecindeyim
sevmeyi çok severim , kelimelerle
oynamayı da

rastlantıyla raslantısal olmayanın
arasında fark görmem

sayıları sevmem anlatmak isterken
sayı kullanmam , anlatılmak
istenen sayıysa anlamam
ama matematikte sayıları
kelime olarak görür , eğlenirim
sayı vücudunda olduklarına aldırmam

İ Ö 700 yılında Homeros ve
Hesiodos Yunan mit hazinesini
yazıya geçirdiler ve ben dünyaya
geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder